lördag 21 juli 2007

Jag är igång

Jag har läst och beundrat människor som bloggar jättelänge och tänkt en dag ska jag oxå göra det. Tyvärr inskränker sig min datavana till vart tangenterna på tangentbordet är. Tänk om ingen läser det jag skriver? Ja ja nu är jag igång i alla fall. Kan ju skicka adressen till min bästa vä i hela världen som tyvärr bor alldeles för långt bort för att vi ska kunna träffas så ofta vi vill. Nu kan ju hon vara delaktig i vårat liv i alla fall.
Kanske ska presentera mig, jag vet inte riktigt hur det här funkar, men det får bli en annan dag. Nu är jag igång i alla fall, skrämmande men spännande.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...