måndag 20 augusti 2007

AAAAAA tandläkaren

Var hos tandläkaren idag och lagade hålet samt fyllningen som hade spruckit. Är färdig för i år (peppar,peppar) om inte den provisoriska lagningen börjar göra ont. Vilket den gör till och från hela tiden men det kommer jag aldrig att erkänna. Klarar av besöken genom att bli nerdrogad. Får 1 tablett att ta kvällen innan så jag kan sova. Sen 1 tablett att ta 1 timme innan besöket för att klara av det. Får jämt sena tider för att maken ska kunna följa med som moraliskt stöd samt körhjälp. Får inte köra bil med tabletterna i kroppen. Vilket gör att jag har ångest hela dagen före besöket. Borde få tabletter på jämna tider hela dagen! Går antingen runt som en zombie, ligger på sängen och gråter eller skäller på alla runt omkring mig. Idag fick stackars S mest skäll. Eftersom hon var nervös för att hon ska börja i en ny klass imorgon så tjafsade hon emot mig hela tiden. Vi har varit som hund och katt. Men nu är det ÄNTLIGEN över för denna gång!

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Köpt en kompost och ansökt om hemkompostering hos kommunen. Som är steg ett i att kunna ansöka om sophämtning var 4:e vecka istället för ...