onsdag 15 augusti 2007

Diskhjälp och depparväder

Det har regnat nästan hela dagen. Ett riktigt depparväder. Känner bara för att sitta i soffan och äta chokladpraliner. Tyvärr känner jag mig själv så väl att det inte går! Jag har börjat äta nyttigare för att gå ner i vikt. Började för ca 1 vecka sedan och det har gått över förväntan. Men om jag "unnar" mig något extra så tänker jag bara att nu är det förstört ändå så nu kan jag fortsätta äta. Så det blev inga chokladpraliner idag heller.

L hjälpte mig med middagsdisken. Om det kan kallas hjälp eller inte får var och en avgöra, se bild.


Ankan blev ordentligt ren i alla fall!

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Köpt en kompost och ansökt om hemkompostering hos kommunen. Som är steg ett i att kunna ansöka om sophämtning var 4:e vecka istället för ...