torsdag 9 augusti 2007

Jobb jobb jobb

Jobbade för fjärde kvällen i rad denna vecka, känner mig verkligen trött. Eftersom jag verkligen inte vill jobba känns det som ett hån när jag måste jobba så mycket. Eftersom jag "bara" jobbar på timmar så känns det som om jag måste tacka ja till alla turer som jag får. För annars kanske dom inte ringer till mig nästa gång. Det var rätt så mycket att göra idag. Jobbade med J och han skryter hela tiden om vad duktig han är. Han blev färdig sjusköterska i januari, men uppför sig som om han vore läkare minst! Sen pratar han skit om alla hela tiden. Blir så trött!
S sover över hos sin bästa kompis C. Hon kommer hem imorgon. Saknar henne. Maken,S och L åkte till ICA och handlade när jag jobbade. Där har dom till L:s stora lycka bilvagnar. Hon älskar att köra bilvagnen och kallar den för Herbie. Det är hennes favortifilm. Hon går ur bilen med jämna mellanrum för att "prata" med Herbie. Varje gång vi ska åka och handla så säger hon "inte coop ica". För på Coop har dom inga bilvagnar längre. När vi åker till Ica så är man jättespänd innan för tänk om ve och fasa bilvagnarna är slut!

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...