tisdag 21 augusti 2007

Shopping och ånger

Banrnbidraget kom som en skänk från ovan idag. Hade som vanligt bara mellan 50 - 100 kronor kvar på kontot. Eftermiddagen ängnade S, L och jag åt shopping. Vi åkte till det stora shoppingcentret på andra sidan staden. Apoteket var första stoppet, vi köpte plåster i olika former, öronproppar och lite annat. Annat vi köpte var marsvinsgodis och spån, hade helt slut och var verkligen tvungen att byta i burarna idag! Trosor till L, hade 20 % rabatt på barnkläder på HM så det blev ett verkligt klipp. S och L är med i M Ronals macdonald klubb, så vi åt gratis glass där, smakade verkligen gott! På hemvägen svängde vi förbi ett lågprivaruhus och bunkrade kaffe, kex och sköljmedel. När vi åkte hem kom en "dum" volvoägare och körde jättenära min bakdel, hade jag bromsat hade vi kanske inte suttit här. Sen försökte han köra om på insidan av bilen. Men då blev jag f--bannad och gasade på. Tur att inte polisen var där. Han kom om ändå, men fick stanna för det var kö längre fram så jag hamnade bakom honom. Då satt han och gjorde tecken till mig, inga fina om jag säger så. Då blev jag ännu mer f--bannad och gjorde tecken tillbaka till honom. Men sen åkte han rakt fram och jag svängde. Men jag ångrar nu att jag lät honom göra mig så arg.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Gjort rabarberdricka av sista rabarbern ur frysen.  2 Gjorde rabarberpaj på silresterna från nummer 1.  3 Bakat sirapslimpa och apklimpa ...