lördag 6 oktober 2007

Ensam

Maken åkte iväg till Stöten för att lämna husvagnen för vinterförvaring. Den står just i Stöten för att vi (läs maken,M och S) ska kunna åka dit för att åka skidor. Han kommer hem imorgon så jag är gräsänka.
M dömdes sin första match som innebandy domare. Det hade gått bra. Morfar som var med som skjuts gav honom godkänt. Mormor och S gick på stan och handlade kläder till S. Hon fick en ny jacka, tack mamma det behövdes verkligen. L och jag tillbringade över 2 timmar i en av byns lekparker. Kommunen har rustat upp en av lekparkerna och håller på med dom andra. Det var i den vi tillbringade eftermiddagen. Mormor och S hade köpt med sig biskvier till eftermiddagskaffet. Det smakade jättegott. Jag har även roat mig med att rädda 4 robotar.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...