lördag 10 november 2007

Hundpussar

En av mina jobbarkompisar kom förbi med sin hund A. L älskar hundar, hon har flera mjukishundar men skulle gärna vilja ha en riktig. Dom var här en lång stund och A gav både mig och L massor av pussar.
Eftersom det är farsdag imorgon så har jag haft kökstjänst. Är inte så farligt som det låter. Jag har gjort en tårtbotten. Sen har jag gjort en present till pappa och en till svärfar. Vad jag har gjort säger jag inte om dom läser det här idag, så det blir en hemlis till imorgon. Jag gjorde dubbel sats av båda presenterna så den ena har vi avnjutit till lunch och den andra ska vi äta i kväll så mycket kan jag säga.
S dataskärm gick sönder häromdagen så just nu slåss vi om den stora datorn. Sökte på blocket efter skänkes och tro på f*n så fanns det en skärm som man fick gratis. Jag mailade killen som hade den och den fanns kvar, vi ska hämta den imorgon. I och för sig är den bara på 15" men S ska önska sig en ny dator när hon fyller 15 år. Det är 1 år tills det men i alla fall. Den datorn har nu har vi "ärvt" efter min pappa och var våran första dator. M fick en dator som hela tjocka släkten samlade till när han fyllde 15 år det är därför som S också vill ha en.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...