torsdag 15 november 2007

Tråkig dag

Jag vet inte vad det är, om det är vädret eller vad. Men det känns som om luften har gått ur mig, ingenting känns roligt just nu. Maken köpte godis för att muntra upp mig, men inte ens det hjälpte och då är det illa. Jag som älskar att läsa och kan ligga på sängen och läsa i timmar har inte ens läst på flera dagar. Det är knappt att jag vill göra hushållssysslorna ens. Lagar mat, diskar och tvättar det är vad jag gör annars har jag lagt allt annat på is just nu.
L har i alla fall varit på kyrkis och haft roligt som vanligt. En av tjejerna hade slutat så nu är dom bara 4 stycken på torsdagar och 3 stycken på tisdagar om ingen är sjuk. Hoppas verkligen att kyrkis får fortsätta nästa år med. I och för sig går ju L på dagis också men kyrkis ligger mig extra varmt om hjärtat.
M kom med i det bästa laget i uttagningen i innebandy. Han ska spela både DM och SM. Undrar var han har fått sitt braiga idrottande ifrån, både jag och maken är soffpotatisar.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...