torsdag 31 januari 2008

Jak

På hemmafronten har det inte hänt så mycket. Känner mig lite arg på mig själv. Vi blev medlem i JAK för att kanske byta ut våra lån mot JAK-lån. Började även att prenumerera på deras tidning. Men idag när jag fick tidningen kom jag på att alla medlemar får den gratis - jag har alltså slängt pengarna som prenumerationen kostade i sjön! Stod en artikel om naturlig familjeplanering i tidningen. Eftersom jag håller på med det själv var det intressant att läsa om det. Om någon mer vill prova rekomenderar jag denna sida. Det fungerar både om man vill bli med barn eller som preventivmetod. Jag gillar det eftersom jag inte vill hålla på och stoppa i mig en massa hormoner och annat skit utan jag vill ha det så naturligt som möjligt.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

Glömde förra veckan så här är två veckor.   1 Sytt ett till kaffefilter.  2 Sytt en skålmössa.  3 Sytt en nötmjölkspåse.  4 Satt en sats äpp...