måndag 9 mars 2009

Jag har tävlat

Bilden har jag kopierat från Rekobloggen.
Jag har hittat en ny favoritblogg + varit med och tävlat. Nu hoppas jag på vinst så jag kan köpa nya ansiktsfärger till L. På alla barnkalas har vi ansiktsmålning. Däremellan gillar L att bli målad också. Eller kanske räkna korten. L älskar att räkna och räknar allt som finns hela tiden nästan. Om fler vill tävla så heter bloggen Rekobloggen. Vinsten är ett presentkort på EkoLeko ett företag som säljer giftfria, miljövänliga och pedagogiska leksaker, tillverkade av klimatsmarta människor med goda arbetsvillkor.

1 kommentar:

Anonym sa...

kul idé med såväl ekologiska leksaker som tävlimgar, Sveriges kvinnor klarar krisen...

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...