söndag 19 juli 2009

Sommarlov

S har namnsdag så vi har firat med tårta. Hemgjord dajmtårta. Det var första gången jag gjorde den men det var säkerligen inte sista för den var supergod. Om man skippar botten så blir det nog en god glass också.
Till kvällsmat blev det lasagne ur frysen (dubbel sats förra gången) med sallad. Några frallor i brödboxen började att se ledsna och torra ut så det blev rostade brödbitar i salladen. Nästa vecka tar jag sommarlov. Jag har laddat upp med en massa böcker som ska läsas. Det känns lite sorgligt att det blir när bloggen firar 2 år den 21 juli men jag känner att jag har bloggtorka. Dessutom ska jag ta en data och tv fri vecka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men HUR har du tänkt att jag ska klara mej?;)
blir väl en data fri vecka här också om du inte bloggar.
Ha en skön semester
AnnH

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...