torsdag 26 november 2009

Önskelista till maken

Maken är hopplös att köpa presenter och julklappar. Oftast köper han någon köksgrej i sista minuten som han tycker att jag behöver. Förra året började jag med att ringa in saken jag ville ha i tidningen och lägga den uppslagen på makens plats. Men han fattade inte ändå. Som tur var gjorde S det och förklarade för maken. I år går jag ett steg längre och har gjort en önskelista med text och bilder:Väckarklocka. Just denna finns på Ikea, men jag har köpt den en gång och den tickade för hårt. Men det ska vara med plupparna där uppe.
Radio, finns på Claes för 149 kronor.
Röd kobratelefon. Just denna finns på Telia för 299 kronor. Hoppas att han fattar i år.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Köpt en kompost och ansökt om hemkompostering hos kommunen. Som är steg ett i att kunna ansöka om sophämtning var 4:e vecka istället för ...