onsdag 22 september 2010

Gratisbio

I posten kom 200 kronor i presentkort genom gratisbio. Poängen tickar på och det kostar absolut ingenting, en guldgruva helt enkelt. Jag tycker de är generösa med poäng ofta kommer kampanjer med dubbla poäng på aktiviteter dvs när man loggar in, skriver ett gästboksinlägg, skriver i chatten, forumet eller lägger till en vän. Efter 200 poäng får man sitt multipresentkort som gäller nästan överallt där jag brukar handla. Man får välja på vilken affär man vill ha presentkortet och jag väljer alltid Coop. Men det har alltid kommit mulitpresentkort, alltså ett presentkort som jag kan lösa in vart jag vill. Jag har fått mina poäng genom att länka från gratisbio när jag ska handla på internet, till exempel linser, cd skivor och böcker. När jag köper julklappar och presenter brukar jag också logga in via gratisbio och köpa presentkort och tidningsprenumerationer.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...