torsdag 26 maj 2011

Varit inlagd?

Har tillbringat två hela dagar på sjukhuset med en sjuk dotter. Jag vet inte vad som är värst: att hon mår så dåligt, att dom inte hittar vad som är fel eller hur man blir behandlad på sjukhuset. Jag vet varför det heter sjukhus. Det är inte för att sjuka människor ska åka dit, det är för att vården är så jävla sjuk och dålig. Vi blev inlagda men dom hade ingen säng så vi fick åka hem på nattpermis. Tur var väl det för jag ville inte vara en sekund till på det där misskötta stället. Uppdatering kommer när jag landat och sovit ikapp ett par timmar..

1 kommentar:

Hemmafrun J sa...

Hoppas att Du får sova ikapp samt att Ni blir bättre behandlade på sjukhuset. Framförallt så hoppas jag att de hittar vad det är för fel på din dotter. Det är verkligen hemskt att se sin dotter må dåligt och stå handfallen utan att någon kan hitta felet och kunna behandla henne så att hon mår bättre.
Jag håller tummarna för er.
Kram Hemmafrun J

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...