torsdag 12 januari 2012

S har bytt saker

S är också med i alla mina bortskänkes och säljessidor på Facebook. Flera gånger har hon hittat saker som hon vill byta till sig eller köpa. Hennes säng till exempel bytte vi till oss mot en vattenkokare. =) Hon gillar tvserien Gossip girl. Det var en tjej som ville byta bort hela bokserien Gossip girl. S gillar att läsa också.Så hon böt till sig serien mot ett biokort. =)Efter att jag sydde om S överkast och vi skaffade ett soffbord så håller hon mycket mer städat på sitt rum. Hon rensar och slänger och ger bort. Idag har hon gett bort en kasse full med gamla tjejtidningar.Jag fick rabatt på menskopp (och allt annat med) för att jag bloggade om Tampongshoppen. S gick med på att prova en menskopp igen. =) Jippie!! Hon valde en rosa för den skulle vara mjuk. Det var den också, mycket mjukare än den andra hon hade (den sorten som jag har). Så S blev positivt överaskad. Monia på Tampongshoppen skickade med en klubba också. =) På posten kom det även två pennor för att jag bloggade om Penstore. Jag har fortfarande ont i ryggen så storbak är inte att tänka på. =( Svärfar vill snart ha sin julklapp för januari så jag bakade långpannebröd. Fuskbröd som bara ska vispas ihop och sen smeta ut i långpanna. Vispat ihop yoghurt har jag också gjort. Prismässigt vet jag inte hur mycket man tjänar på det. Jag ska räkna på det någon gång. Elen kostar ju en del också. Idag gjorde jag den i yoghurtmaskinen jag fick ärva efter mamma.
Förut gjorde jag den på en värmedyna i sovrummet.Jag har även provat att göra yoghurt i en termos över natten. Det fungerade inte. =(

1 kommentar:

Lotta sa...

Vart går du in någonstans när ni byter saker med andra?
Skulle vara roligt att gå in o prova.

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...