onsdag 13 juni 2012

Veckans in:ut

Veckans in: Två böcker en till mig och en till L. Adjö herr Muffin till L och Walden till mig. 13 dvdfilmer till L köpta på Tradera för 100 kronor med porto. En träningscykel och en stepupmaskin gratis från Facebook.
In: 17 saker.
Veckans ut: 3 oöppnad pysselpaket efter L som ska hemskänkas på kalas i helgen. 4 av filmerna från Traderapaketet ska vi inte behålla, det var dubletter och såna som L inte ville ha. Dom ska bytas bort tillsammans med våra filmer som jag ska rensa så fort jag hinner.
Ut: 3 saker.
Skillnad: + 14 saker. Första veckan med + och det känns sådär. =( Jag mår så kasst i min mage just nu att det inte känns något roligt att rensa och byta längre.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...