fredag 6 juli 2012

En snabbis

Tittar in en snabbis från en väldigt regnigt snorigt och hostigt Öland. Badrumsskåpet i husvagnen är full med diverse förkylningsläkemedel. Min hosta blev bara värre och värre så jag ringde vårdcentralen som skrev recept på Mollipect och Cocillana Etyfin. Jag tar även Pulmicort puffar 4 gånger/dag igen. Jag brukar ha problem med stressmage på campingar men tack vare Coccilana är det stopp i magen.
L tycker det är den bästa semestern hittills. När vi åkte hit såg hon en svan.
När vi var ute och åkte till Färjestaden för lite shopping igår såg hon ett rådjur.
När jag och L satt och väntade utanför en affär på maken och S sa L titta där. Jag vände på huvudet och frågade vad? "Där ser du inte det går kineser där. Min bästa semester hittills, jag har sett både en svan, ett rådjur och kineser". =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ha goa ungen!!

Veckans sparade pengar

Glömde förra veckan så här är två veckor.   1 Sytt ett till kaffefilter.  2 Sytt en skålmössa.  3 Sytt en nötmjölkspåse.  4 Satt en sats äpp...