onsdag 29 augusti 2012

Veckans in:ut

Veckans in: två tröjor till L (fått). En vattenpipa köpt på Tradera. En laptop av en väldigt snäll blogg kompis. =) Tack Pjak. <3
In: 4 saker.
Veckans ut: Jag gav flera påsar med loppissaker till en fbvän som har loppis hemma. Hur mycket saker det var i påsarna har jag ingen aning om men här kommer några exempel:
38 böcker. 16 av dom är på bilden. Jag köpte massor med nya barn och ungdomsböcker från ett kokurslager. Behöll dom jag ville ha kvar och tänkte ge bort dom andra när L ska på kalas. En gav hon bort häromdagen men så fick jag hjärnsläpp och gav bort alla. Så nu när L ska på kalas på fredag igen så måste jag ut och köpa något.
Samma sak med en massa smycken. Jag böt till mig en massa nya smycken och skulle ha att ge bort när L ska på kalas. Men fick alltså hjärnsläpp och gav bort alla. 17 olika smycken närmare bestämt. Sen låg det massor massor av annat i påsarna med.
Så ut minst 50 saker. Väldigt lågt räknat.
Skillnad. - 46 saker.

2 kommentarer:

PJAK sa...

Men största vinsten är väl ändå den lediga ytan?? ;)

PJAK sa...

Åh jag tror på att allt går igen. Så om jag är snäll så är omvärlden snäll mot mig.
Dessutom fick jag massor av hjälp för många år sedan, så egentligen betalar jag bara tillbaka. Du vet som ringar på vattnet ;)

Veckans sparade pengar

 1 Gjorde eget florsocker. Köpt florsocker kostar 29.80/kilo. Strösocker kostar 15.95/kilo. Florsocker är fint mixat strösocker. Så med kost...