söndag 28 april 2013

Utlottning - Penny Pincher`s almanac

Nu kära läsare har ni chans att vinna sparboken Penny Pincher´s almanac.
Den innehåller 1552 spartips. Boken är skriven på engelska och tillhör gruppen amerikanska sparböcker. Mina favoriter. Boken innehåller en hel del tips men är inte en av dom bästa sparböckerna jag läst. Även fast den är från Amerika så funkar dom flesta av tipsen även i Sverige. Anledningen till att den inte tillhör mina favoriter och att jag lottar ut den är att jag redan kunde alla spartips i den. Men i och för sig kan jag nästan alla spartips som finns. ;)
För chans att vinna skriv en kommentar - ger en lott. För större chans att vinna skriv ett inlägg i din blogg om du har en och länka till tävlingen - ger två lotter. För ännu större chans anslut dig till den här webbplatsen på sidan - ger tre lotter.
Dragningen sker den 19 maj om 4 veckor.
Lycka till. =)

10 kommentarer:

Unknown sa...

Vill gärna ha en chans att vinna. Tycker du är super inspirerande. Har även anslutit mig till webbplatsen.
Hoppas du har haft en fin helg och strunta i alla idioter som skriver anonyma dumma komentarer.

Anonym sa...

Jag vill också gärna vara med!
AnnH

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med på en lott :-)
Ngn blogg har jag inte och jag fattar inte vad ansluta mig till webplatsen är...?
//Ingela

Linn sa...

Jag vill gärna vara med och ha en chans att vinna denna bok. Jag är övertygad om att det finns massor att lära däri för mig.

Jag följer din blogg på Blogger.

Esbe sa...

Klart man vill ha chansen att vinna denna bok, kanske blir en lagom present till mig själv :)
Ansluten till din sida är jag och skrivit om utlottningen och länkat har jag också gjort :)

Ha en bra dag!

Linn sa...

Nu har jag även skrivit ett inlägg om din utlottning på min blogg.

http://linnidag.blogspot.se/2013/05/1-552-spartips.html

Hälsningar
Linn

Anonym sa...

Den vill jag gärna vinna!

michaelasjostrom@hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna vara med i lotteriet!
Har ingen egen blogg och vet liksom "Anonym - Ingela" inte vad "ansluta till webbplatsen" betyder.
Gunny Bogren

Liie sa...

Åh vad nice, jag vill absolut vara med och fajtas om denna boken, spartips kan man aldrig få för mycket av! Jag tar en lott :) liie.blogg(at)hotmail.com

Liie sa...

Har jag missat att du dragit vinnare denna tävling? Tycker jag följt dig så noga eftersom du har sån intressant blogg, men måste ha missat ändå. Vem vann?

Veckans sparade pengar

Glömde förra veckan så här är två veckor.   1 Sytt ett till kaffefilter.  2 Sytt en skålmössa.  3 Sytt en nötmjölkspåse.  4 Satt en sats äpp...