söndag 3 november 2013

Veckans ut

Rensningen går just nu på tomgång så inte så mycket ut som jag skulle ha önskat.

2 glasflaskor som jag haft hemgjort sköljmedel i lagda i återvinningen. Jag har mitt hemgjorda sköljmedel i en tom köpt sköljmedelsflaska.

2 gamla saftdunkar lagda i återvinningen.

2 Barbie bebisar och 2 tillbehör till dom skickade till en liten tjej.

6 krukväxter lagda i komposten.

1 kakform och 1 sauna bälte bytt bort.

Jag märkte att vi hade två speghettieslevar. Vi använder bara den ena. Men S tog den till sin flytta hemifrån låda så den är kvar i huset så inget bort där.

Summa: 16 saker.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...