lördag 24 maj 2014

Loppi blogbag

Jag blev en av dom lyckliga som fick prova produkterna i Loppi blogbag. Det är andra gången för mig och jag blev lika glad och hedrad den här gången. =)
Produkterna den här gången var:
En vattenflaska som rymmer 0,75 l med Ullmax logo på sig. Vattenflaskor kan man aldrig få för många av. När man är ute och reser och barnen klagar över att dom är törstiga är det bara att hiva fram vattenflaskan fylld med vatten eller saft hemifrån. Den här hade praktisk skruvkork med pushpull kapsyl. Jättebra så man slipper skruva av locket och det blir blött överallt.
Vitamingodisar från Yves Rocher. Jättegoda. Smakade ännu bättre när man läste att dom var 100% naturliga och utan att innehålla gelatin, konserveringsämnen, sötningsämnen och färgämnen. Som att äta fruktbitar fast i godisform.
Walking with dinosaurs på dvd från Fox Paramount Pictures. L tittade på en gång och tyckte den var jättebra. Lite skrämmande och ett lyckligt slut.
Åksjuketabletter av ingefära från Acrilex. S blir åksjuk i nästan allt som rör sig. Nästa helg ska hon åka tåg till Stockholm så då passar det bra med åksjuketabletter. Ingefära är ett naturligt sätt att slippa åksjuka på och vi vet att det brukar funka.
Ullstrumpor från Ullmax. Satt skönt på och var mjuka och härliga. Perfekta nattstrumpor. Är en bra strumpa vid träning annars eftersom ull är vattenavvisande. Om man tränar så hårt att man svettas vill säga.
Shower gel från Neutral. Fri från parabener, färgämnen, parfym och annat skit så helt naturlig. Minskar risken för allergi och överkänslighet. Huden blev mjuk och len efter duschen.
Brun utan sol mousse från Apoliva. Jag hör till den delen av befolkningen som inte blir brun. Jag blir röd, sen fjällar jag och sen är jag vit igen. Benen brukar inte ens bli röda utan håller sig vita hela sommaren. Moussen bygger gradvis upp en solbränna men det syntes redan efter första appliceringen.
Sheer botanical lipstick från Yves Rocher. Kändes mjuk och skön för läpparna och färgen satt kvar. Färgen kändes naturlig och läpparna blev inte ilfärgade som dom lätt blir med läppstift. Jag slapp stå och dutta med toapapper för att tona ner färgen.
X-travital kvinna som ger kvinnan ökad lust. Har jag inte provat än. Låter inte som en bra idé med maken i Norge.
LSHP mealbar från Naturdiet. Blåbärssmak, jättegod. Lågt innehåll av kolhydrater och socker och högt innehåll av protein. Ett bra snack när man försöker hålla igen med andra ord.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, kanske säkrast att vänta tills maken kommer hem!
//Ingela

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...