torsdag 13 november 2014

Veckans ut

Det var en som efterlyste ett sängbord som såg ut ungefär som L:s på säljsidan. Vi har S gamla sängbord stående och hade alltså ett för mycket så jag skrev att jag hade ett. Hon var väldigt intresserad men efter att jag skrev priset hörde hon inte av sig igen men L och jag hade förberett genom att byta sängbord till S gamla och rensade då igenom alla grejer samtidigt. Jag ville bara ha 50 kronor för det så jag tänker inte sänka mig mer.

Ingen egentligen utgrej men en sak mindre att ta ställning till. Jag har sagt upp över 20 prenumerationer av nyhetsbrev som jag får till mailen. Vissa nyhetsbrev går inte att säga upp. När man trycker på länken står det att den inte är aktiv. Det är oftast såna från olika spelsajter som man får för man har klickat på Gratisbio.

1 almanacka som gått ut lagd i pappersåtervinningen.

2 kort som L inte ville ha kvar lagda i pappersåtervinningen.

5 smågrejer som L inte ville ha kvar slängda.

Gett bort den ena symaskinen till en kompis.

Bytt bort 20 Hus och hem tidningar.

Bytt bort 2 böcker.
Sålt playmais som L lekte med i början bara. Det var 9 liter bitar så flera 1000 bitar men jag räknar dom som en eftersom dom låg i en påse.

Gett bort 4 Saint pauler till mamma och en till svärmor.

Gett 4 undulatsaker till L:s kompis.

Sålt 1 bok.

Bytt bort två mjukisdjur.

Sålt 2 muggar och en skål.

Summa: 47 saker

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...