torsdag 20 november 2014

Veckans ut

Jag kommer att ändra veckans ut till månadens ut. Jag har fortfarande massor med saker som ligger och väntar på att dom nya ägarna ska komma och hämta dom. Annars känner jag mig rätt klar med rensningarna. Jag funderar då även på att skriva vad som kommit in. Som jag skrivit förut ströshoppar eller impulsshoppar vi nästan aldrig någonting. Alltså har vi troligtvis mindre saker än vad medelsvensson har. Så mycket saker som försvinner ut varje gång så verkar det som om vi har mer. Så hur mycket saker äger medelsvensson egentligen? Eller en som är shoppingberoende eller som ströshoppar eller impulsshoppar?

Sålt 17 böcker.

Maken slog sönder en av våra mat-tallrikar, så den är slängd.

L:s skärp gick sönder så det är slängt.

Lagt 4 deoflaskor i återvinningen (det funkade inte att göra egen deo. Rekommenderas bara om man vill stinka svett).

Summa: 23 saker.


1 kommentar:

Esbe sa...

Jag tycker att det bästa är att inte använda deo alls, efter någon dag slutar man faktiskt lukta. (Man får förstås hålla sig ren också.)

Veckans sparade pengar

Glömde förra veckan så här är två veckor.   1 Sytt ett till kaffefilter.  2 Sytt en skålmössa.  3 Sytt en nötmjölkspåse.  4 Satt en sats äpp...