lördag 7 februari 2015

Extrapriser, gratissaker och besök

Idag tog maken bilen till den vanliga tiodagars handlingen på Ica. Något dyrare än vanligt men då köpte vi lite extrapriser också. + att maken fyller år snart och det vankas kalas. Det kommer att löna sig i det långa loppet. Citygross ligger precis bredvid Ica så ett besök och inhandling av extrapriser och gratisvaror blev det också.
Ica kostade 894,51 kronor. Extrapriserna vi köpte där var: Lätta 10 kronor/paket. Barilla 5 kronor/paket. Chips 10 kronor/påse. Brödlimpa 10 kronor. På Citygross köpte vi: Pizzakit 19,95/set. Ost 39,90/kilo.
Läsk 8 för 89 kronor. Vi ska bjuda på mat på makens kalas så då är det bra med dricka. Citygross gick på 365 kronor. Vi köper all juice på Citygross. Så i dom 365 kronorna är även all månadens juice med.
Lingongrova och soppa blev gratissakerna. Qourn har jag två kuponger men det har vi inte lyckats hitta rätt än.
Jag blev uttagen att buzza Zeta antipasti via Buzzador så det paketet hämtade maken också ut.
På posten kom det en Therma care värmekudde helt gratis.
 Min farbror ringde och ville komma och fika och träffa Popcorn. Han älskar chokladbollar så jag svängde ihop en sats som fikabröd innan han kom.
Tatuering nummer tre pryder nu min kropp. På bilden är den precis nygjord. Den liknar S tatuering och sitter på samma ställe. Texten är dock inte samma. Jag fick tatueringen gratis. Det var meningen att jag skulle gå ner i vikt först men så dök rätt tillfälle upp.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...