måndag 9 mars 2015

Veckans rens ut och köpstopp

Den här veckan var det garderobens tur att bli genom rensad. Det var inte så länge sen jag gjorde det + att jag går igenom ordentligt när det är dags att ta upp vinter/sommarkläderna men lite ut blev det. Rensningen av L:s rum har fortsatt.
6 klädesplagg gett till Myrorna.
1 bok gett till Myrorna.
1 plastanka som Popcorn fick tag på som blev vinglös slängd.
1 par av mina trosor som hade mer hål än trosa slängd.
6 halsband gett bort.
1 par av L:s tofflor som var för små som Popcorn ätit på slängda.
1 leksak som Sky lekt sönder slängd.
Summa: 17 saker.
Det enda som är av plast i garderoben är galgar men dom tänker jag inte byta ut.
Köpstoppet har gått bra eller inte beroende på hur man ser det. Presenter får jag köpa och jag köpte tapeter till L:s rum som hon fick i present. Jag köpte godis och grisöron till Popcorn men det får jag också köpa. Mat får jag köpa, godis med och dricka. Så det enda som jag egentligen inte skulle köpa som jag köpte var en ny leksak till Popcorn.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...