måndag 6 juli 2015

Veckans rens ut och köpstopp

Jag är fortfarande i chock. Det känns som om det är bly i benen, spaghetti i armarna och en stor vägg framför mig. Kanske sista veckans rens. Boken är ju hela året men jag har ingen lust med något. Allt känns så fjuttigt. Veckans rens var i alla fall datorer, surfplattor och mobiler. Innehållet på dom. Jag har tagit bort alla nedladdade filer på min dator. Ingen sak ut enligt veckans rens.
M:s cykel hemskjutsad till honom.
1 bikini som L vuxit ur gett bort.
1 baddräkt som L vuxit ur gett bort.
Summa: 3 saker
Inget köpt alls. Bara den vanliga 15 dagars handlingen på Ica.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...