onsdag 22 juni 2016

Veckans sparade pengar

En väldigt kort lista igen. Vi gör fortfarande alla saker på göra jämt för att spara pengar listan dock.

1 Köpte 10 liter jordgubbar för 15 kronor/liter (hade ingen bil så fick inte med mig fler).

2 L har hjälpt till på en familjedag och ett ponnytrav och fått poäng som hon kan byta mot läger och annat.

3 Tog ut 1022,61 kronor från Refunder.

4 Hade en bonuscheck på 25 kronor på apoteket så fick rabatt när jag köpte Alvedon.

5 Köpt en gratis julklapp till M med Pringles koder. Jag chansar att han inte läser längre.

6 Använt tygbindor.

7 Gjort Bregott.

8 Maken har klippt sig själv.

9 Det var dags att köpa mina mediciner igen. Jag valde lågpris alternativet av Nexium och fick betala 35,37 kronor istället för 418,27 kronor.

10 Eftersom jag äter mina mediciner jämt så har jag kommit upp rätt högt i högkostnadsskyddet och fick över 600 kronors rabatt.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...